تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 11:51
کد خبر : 75325

چشم‌پوشی از مسافرت برای سلامت

چشم‌پوشی از مسافرت برای سلامت

جارستان به نقل از فارس؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش نرخ مبتلایان به کرونا در استان گیلان گفت: مسافرین محترمی که به گیلان سفر می‌کنند با این مسافرت هم جان خود و هم جانانه گیلانیان را به خطر می‌اندازند. آبتین حیدرزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش نرخ

جارستان به نقل از فارس؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش نرخ مبتلایان به کرونا در استان گیلان گفت: مسافرین محترمی که به گیلان سفر می‌کنند با این مسافرت هم جان خود و هم جانانه گیلانیان را به خطر می‌اندازند.

آبتین حیدرزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش نرخ مبتلایان به کرونا در استان گیلان اظهار کرد: در حال حاضر بالای ۳۰۰ بیمار بستری کرونایی در سطح استان داریم و این آمار خوبی نیست.

وی با تأکید بر اینکه ماست زدن در تمام مکان‌ها الزامی است، گفت: مردم باید دقت کنند و چه در فضای بسته و چه در فضای باز حتماً از ماسک استفاده کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ماست زدن تنها مختص بیماران مبتلا به کرونا نیست، افزود: افرادی که بیمار نیستند و هیچ نشانه‌ای از بیماری نیز در آن‌ها وجود ندارد نیز باید از ماسک استفاده کنند حتی افرادی که یک‌بار مبتلا به کرونا شدن نیز می‌بایست همیشه از ماسک استفاده کنند.

حیدرزاده با تأکید بر اینکه پوشش ماسک زدن باید به بالای ۸۵ درصد برسد، بیان کرد: باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم به‌سلامت از موج سوم کرونا عبور کنیم در غیر این صورت به‌شدت درگیر مرگ‌های موج سوم خواهیم شد.

وی از مسافرین محترم خواهش کرد تا سفر خود به گیلان را به تعویق بیندازند و تصریح کرد: مسافرین محترمی که به گیلان سفر می‌کنند با این مسافرت هم جان خود و هم جانانه گیلانیان را به خطر می‌اندازند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه انتقال بیماری از مبادلات کالا و در تجمعات رخ می‌دهد، گفت: خواهش می‌کنیم که مسافران از مسافرت به استان گیلان چشم بپوشند تا بتوانیم با خوبی و خوشی موج سوم کرونا را پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.